22.2.12

Egentligen händer här ingenting att skriva om. Hade Väninnan på kaffe,vilket alltid är trevligt. Vi klämde i oss vare sitt pekanwienerbröd. Dom är sååå goda,vi borde ju inte ha tagit dom men när jag nu en gång köpte hem så måst dom ju ätas. En finns det ännu kvar,vet int va jag ska göra med den,skall den ätas eller sparas till i moron. De sku int vara så dumt med någo sött och gott till moronkaffet. Eller nattkaffe snarare för jag dricker det redan halv tretiden på moron. Vädret är igen ypperligt,snö och blåst så det förslår. Blir roligt att hoppa på Aino och trampa iväg(om de nu int blir till att släpa henne genom drivorna som på måndagsmoron.) Int kan man vara riktigt klok när man ids släpa cykeln i de här vädret.Men ingen har heller beskyllt mig för att vara överdrivet fiffig.;)
Borde jag månne gå och ta in henne i trappan till natten. Njaa, hon klarar sig säkert ute,det är ju kring nollgrader så int börjar hon frysa. Nog med tomt pladder för i dag. Nu ska jag gå och söka efter sängen. Ha det så bra!

1 kommentti:

  1. Bevars ändå! Nog ser jag ju nu att du ha ändrat på bloggens utseende. Snyggt!Tror nog att jag skulle kunna prata med en UFO utan att reagera...man kan lugnt säga att ja inte är observant.

    VastaaPoista