13.2.12

Hemligheter!!!

Har varit och shoppat i vår härliga butik AC optic.  Hitta en vändagsgåva till en nära Vän och en otroligt passande gåva till Syrran som har födelsedag i april. Kan tyvärr inte sätta ut bilder på dom för så blir ju hemligheten förstörd. Hoppas dom läser de här nu så har dom någo att fundera över. Måst knäppa foton på dom så jag har att lägga ut sedan senare. Systerns gåva är grön,så mycket vågar jag berätta, och vängåvan är rosa och har skaft.;) Riktigt användbara saker båda två.
Från det ena till det andra så tycker jag att de börjar blir dags för våren att infinna sig. De är så trist me alla kläder som skall klädas på och av hela tiden,jag cyklar nämligen till jobbet och då måste man ha ordentlit på sig så man int blir sjuk. Har inte haft flunssa på hela vintern(peppar,peppar). Till sist måst jag lägga ut en bild som är tagen en vår. Titta och njut. Nog kommer våren i år också,förr eller senare.

 Som ni märker så blev de två bilder.Kunde inte besluta mig vilken jag skulle välja så jag löste de så här.

2 kommenttia:

  1. Fyyy, man får inte göra sådär!!! Tur att jag inte är det minsta nyfiken av mig:)Lite svårt att tro att det skall bli våren nån gång... men nog blir det välan...

    VastaaPoista
  2. Bara två månader kvar och så får du ju veta;)

    VastaaPoista