26.6.12

Släktträff !

Var med dotter,svärson och barnbarn på årets utfärd till högholmen. Hade tanken att jag skulle knäppa ett foto i timmen och lägga in här men hur de nu blev så tappa jag kontrollen på tiden och glömde bort mig så många gånger att jag fick skippa idén. Sku vara lättare att göra det hemma men här händer ingenting så de blir lite slött att titta på bilderna.

Det blev femte året i rad som vi var på högholmen så nu blev det lite mer blommor som fastna på linsen.
 En  kusin lyckades jag ändå fota. Ser nog lite bister ut,månne det är släktdrag?
Ibland vill endel visa magen åt en.


 Skönt att sätta sig och dricka kaffe och äta smörgås mellan varven.
 Sandkonst av högsta kvalité.
 En blomma. De gissa ni säkert redan.
                                                              
 Hamna nog att ta några steg till ännu annars skulle jag fortfarande sitta där på bänken mellan högholmen och blåbärslandet. Trevlig resa var det och nu har vi planer på att besöka "kissojen yö" nån höst. Kanske det blir redan i år. Vem vet. Före det borde jag nog köpa mig en lite bättre kamera.






                                                                                                            






























2 kommenttia:

  1. Den där första blommon kan ja nog så tycka om! Och så siktar vi faktist på hösten kattnatt :)

    VastaaPoista
  2. Det där med kaffe och smörgås med sig - det är mysigt det.

    VastaaPoista